Всім привіт!

18:41

Вітаю вас на сторінках свого блогу! Тут я буду розповідати і демонструвати своє нове захоплення - відкриточки ручної роботи. Це заняття з недавнього часу захопило мене цілком і повністю))).
Отже, відкриточки, які я зробила за останній тиждень і які вже знайшли своїх власників:
1. Відкриточка, яка найбільше сподобалась моєму чоловікові)

 2. Перша відкриточка, яку я зробила
 3. Для обмінника дівчині з Івано-Франківська
 4. Чисто і просто для доніної коліжанки
 5. Вінтажна відкриточка для вчительки з малювання


 6. Новорічні вітання для шкільної вчительки

You Might Also Like

4 коммент.

  1. Вітаю с відкриттям блогу.
    Цьом-цьом.

    ОтветитьУдалить
  2. А мені дуже сподобалась вінтажна. Клас!
    Молодець.

    ОтветитьУдалить
  3. Вітаю у світі блогів!)) Буду читати!

    ОтветитьУдалить