Фотопроби

14:47

Всім привіт!
Сьогодняшній пост буде присвячений фотографії.
Не так давно в мого чоловіка було кілька вільних годин (або скорше півгодин))) . Ці вільні години співпали з натхненням на фотосесію. Тому він ходив по квартирі і знімкував все що йому потрапляло в об"єктив)). Я також зовсім випадково попала йому в об"єктив, зовсім не готувалась до фотосеій і ось що з цього вийшло. Кототенький фотозвіт:



Було ще багато фото, але він своїм професіним оком відсортував тільки найкращі)))
Я також спробувала себе в ролі фотогафа)))
Це мій коханий чоловік:

Ще сьогодні прийшов мій подаруночок по обміннику Новорічне чудо від дівчини зі Стрия. Моя Софія дуже втішилась, що туда вклали хлопавку та серпантин), вже не може дочекатись, коли можна буде використати їх за призначенням). Отже, фото в студію))



На сьогодні це все. Завжди рада новим читачам і вашим коментарям)

You Might Also Like

1 коммент.

  1. Таня, гарні фотографії! Чудово виглядаєте! Ви з чоловіком, наче схожі ;-)

    ОтветитьУдалить