Happy birthday

20:17

Привіт-привіт!

Сьогодні в мене дууже весела  та яскрава листівочка. Листівка на день народження.
В проекті "Поєднання" на "Штампах з любов"ю" стартує новий колір - Оранжевий. Вирішила спробувати і прийняти участь.
В мене Оранжевий + Салатовий (не більше 10%)








Проект Поєднання/Сочетание №6 Оранжевий/Оранжевый (до 30.01.13)

Скетч: 

6 задание: Скетч №2. Открытка от Мастерской чудес (до 03.02.13)


Задание с элементами от Ассорти (до 04.02.13)рамочка, бабочка, цветок. 


Ось така в мене сьогодні листівочка. Поки робила її дуже ще захотілось мені нового дирокола метелика. Незабаром Тетянін день - може хто подарує))))

Дякую, що завітали! Сподіваюсь Вам сподобалось)

You Might Also Like

12 коммент.

  1. Таню, дуже сподобалась!! Чудова яскрава листівочка!:)
    Дякуємо, що творите з нами!
    Команда "Поєднання".

    ОтветитьУдалить
  2. Какое яркое оранжевое чудо!!! Я улыбаюсь! Спасибо за позитив! ЧБ Scrapmaster!

    ОтветитьУдалить
  3. Ухты! Какая сочная! Как мандаринка! Спасибо от "СкрапМастера".

    ОтветитьУдалить
  4. Дуже насичена листівка! А як настрій підіймається, як дивлюсь на неї! Чудово! Дякую від Штампів з любов'ю!

    ОтветитьУдалить
  5. Какая яркость, класс! Спасибо, что творите вместе с блогом ScrapMaster!

    ОтветитьУдалить
  6. Так ярко! Как солнышко!
    Спасибо, что творите вместе со ScrapMaster!

    ОтветитьУдалить
  7. Ух как ярко!Спасибо, что творите с нами!Ассорти!

    ОтветитьУдалить