Для себя, любимой)

17:23


Доброго дня!
Ура! Нарешті я зробила, щось для себе). Це коробочка... досить велика... для листів).
 Річ у тім, що моя старша доця Софія дууже любить писати мені листи і робити різні відкриточки, та і взагалі подаруночки. І весь цей скарб вже не вміщається в стару коробку з-під цукерок. Тому в мене тепер є гарна коробочка для секретних скарбів)). Треба ще зробити такі коробульки для моєї мами і мами чоловіка, бо в них вже також назбиралось трошки наших скрапових подарунків), які треба десь зберігати)))))
Для коробки використала папір від Sizzix (зараз його можна безкоштовно скачати)). На кришці зробила мякеньке сердечко, прикрашене мереживом і сердечними стразами. 

Отже, коробулька для скарбів і Софія)):









В середені також дуже весела і яскрава)

Дуже солоденька палітра від The Ribbon Reel challenge  17/02

Challenge #46 'Spring Roses'



Мені здається, що моя коробулька якраз відображає цей вислів повнісю)))



МИНИ-ЗАДАНИЕ №1 "Дела сердечные"



Дякую, що заглянули!
Сподіваюсь, вам сподобалось
Гарного дня!

You Might Also Like

11 коммент.

  1. So many beautiful details here! I can see all the love you put into this!

    ОтветитьУдалить
  2. Ваша коробочка - просто чудо!!! Буйство красок - такая детская непосредственность!!! Очень нравится!!!
    Спасибо, что принимаете участие в заданиях клуба "Бумажное вдохновение"!

    ОтветитьУдалить
  3. По-девчачьи очень классно вышло:)
    Спасибо, что творите с "Бумажным Вдохновением"!

    ОтветитьУдалить
  4. Вот это коробочка!!!Красотища!!!!И еще я обожаю качественное фото!

    ОтветитьУдалить
  5. Спасибо, девочки, за коментарии! Приятно)

    ОтветитьУдалить
  6. Красивая коробочка - по-настоящему девичья. Спасибо, что творите вместе с нами!Удачи от VIVA LA VISTA.

    ОтветитьУдалить
  7. Очаровательная!!! Спасибо,что творите вместе с VIVA LA VISTA!

    ОтветитьУдалить
  8. Чудо коробочка!!! Треба й собі таку зробити,тільки мені потрібно буде ящик метр на метр))))стільки вже назбиралось)
    Дякую від Шеббі Шик

    ОтветитьУдалить
  9. потрясающая вещь...цвета обалденные...

    ОтветитьУдалить
  10. Классная штука! Спасибо за участие в задании HSM!

    ОтветитьУдалить